AqshamNews.kz - "Алматы-ақшамы" қоғамдық-саяси газеті AqshamNews.kz - "Алматы-ақшамы" қоғамдық-саяси газеті
  • Басты бет
  • Барлығы
    • Ресми бөлім
    • Спорт
    • Керек кеңес
    • Медицина
    • Білім және ғылым
    • Заң мен тəртіп
    • Оқиға
    • Не? Қайда? Қашан?
    • Эксклюзив
    • Алматы көшелері
    • Жолдау
    • Келешек мектептері
  • Жаңа Конституция
Қазақ Qazaq قازاق Русский
Қазақ Qazaq قازاق Русский
AqshamNews.kz - "Алматы-ақшамы" қоғамдық-саяси газеті
  • 🏠 Басты бет
  • Барлығы
    • • Ресми бөлім
    • • Спорт
    • • Керек кеңес
    • • Медицина
    • • Білім және ғылым
    • • Заң мен тəртіп
    • • Оқиға
    • • Не? Қайда? Қашан?
    • • Эксклюзив
    • • Алматы көшелері
    • • Жолдау
    • • Келешек мектептері
  • Жаңа Конституция
  • 📰 Газет архиві

Біз әлеуметтік желілерде:

💱 Валюта бағамы:

Басты бет / Медицина / Ғалымдар қан қысымын тез түсіретін сусынды атады

Ғалымдар қан қысымын тез түсіретін сусынды атады

Медицина 13.11.2021, 11:42 1,632 Almaty-akshamy
Ғалымдар қан қысымын тез түсіретін сусынды атады
Cурет: Аnamenbala.kz

Қара шайдың пайдасы


Қан қысымын қара шайдың көмегімен жылдам түсіруге болады. Сарапшылар сусынның қан қысымына толық әсерінің әзірге зерттелмегенін айтады, деп хабарлайды Almaty-akshamy.kz.


Батыс Аустралия Университетінің ғалымдары American Journal of Clinical Nutrition журналына зерттеу нәтижесін жариялады. Зерттеуге систолалық қан қысымы жоғары ерлер мен әйелдер қатысқан.


Зерттеуге қатысушыларға күніне үш рет қара шай беріліпті. Қан қысымын бірінші күні, үш айдан соң және жарты жылдан кейін өлшеген. Қан қысымының түнгі уақытта белсенді түрде төмендегені анықталыпты. Бұл кофеиннің қан қысымын төмендетуге әсер етпейтінің айтуға негіз болған.  


Бұл қортындылар түнгі уақытта қан қысымының көрсеткіштеріне кофеин емес, қара шай құрамындағы компоненттердің әсер еткендігін көрсетеді, - деп атады зерттеушілер.


Қан қысымы кесе шайдан кейін жылдам төмендейді. Мұндай нәтиже зерттеудің алғашқы тәулігінде-ақ көрініс берген және жарты жылға дейін сақталған. Бұл нәтиженің зерттеуге қатысушылардың бастапқы қан қысымы көрсеткішіне еш байланысы болмаған.

Телеграм арнаға жазылыңыз
#денсаулық #қан қысымы #қара шәй
Бөлісу:
Жүктелуде...

Соңғы жаңалықтар

Алматыдағы «Жан-Сая» дағдарыс орталығында 3,4 мыңнан астам адам көмек алды

Бүгін 14:38

Алматыда пәтер ұрлығы азайды

Бүгін 12:25

Алматы полициясы жүк тасымалына бақылауды күшейтті

Бүгін 11:12

Алматыға әлемге әйгілі Cirque du Soleil труппасы келді

Бүгін 11:08

Алматы мен Сиань туристік байланысты нығайтып келеді

Бүгін 11:05
Telegram
Жазылыңыз
AqshamNews.kz - "Алматы-ақшамы" қоғамдық-саяси газеті

"Alatau Aqparat" медиахолдингі

Сілтемелер

  • Біз туралы
  • Байланыс
  • Жарнама
  • Жазылу
  • Газет архиві

Байланыс

  • Республика Казахстан. 050022, г. Алматы, Адрес: ул. Шевченко, 106 а
  • +77272930803
Copyright 2026, "Alatau Aqparat" медиахолдингі
Яндекс.Метрика
// SMI24 виджет setTimeout(function() { if (typeof Smi24 !== 'undefined') { Smi24.init('[data-smi-widget-id="130"]'); } }, 1500);